حامیم
فرزاد فرخ

 

آهنگ جدید امین بانی به نام دلتنگ

Download New Music Amin Bani - Deltang



جعبه موزیک


یک قلب من دادم به تو یک درد پس دادی به من
زنده نبودم قبل تو تا تو نفس دادی به من
نام مرا که عاشقم از خاطرات خود بپرس
بنشین کنار بغض من از هر چه بی تو شد بپرس
در زیر باران با چشم گریان امشب دوچندان دلتنگم ای عشق
با قلب بیمار در خواب و بیدار با شوق دیدار دلتنگ ای عشق


یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو
جایی برای زندگی اندازه ی آغوش تو
دوری ولی زیبای من من در کنارت مانده ام
با هر بهاری که گذشت چشم انتظارت مانده ام
در زیر باران با چشم گریان امشب دوچندان دلتنگم ای عشق
با قلب بیمار در خواب و بیدار با شوق دیدار دلتنگ ای عشق

دانلود با کیفیت 320 

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: